mandag 21. mars 2011

Heldige meg fikk AWARD!!


Jeg har vært så heldig å blitt plukket ut som en av Lisje Astrid`s favoritter!

Woooow det er stas.. Tusen takk til Gode Astrid!

Sjekk ut hennes koselige og inspirerende blogg her!!!
GOD FORNØYELSE!

Astrid var en av de første som kommenterte her inne hos Svingenslillehus da jeg begynte å blogge!
Jeg setter stor pris på å få denne awarden fra GODE deg!



Med denne awarden følger det også med at jeg skal plukke ut 3 av mine favoritter!

Dette blir ikke enkelt.. det så mange flinke og insprerende blogger rundt om..  dette er jammen vanskelig!




Hulda er en av de jeg har fått masse inspirsjon i fra.. hun skriver så bra og tar mange lekre bilder fra NYDELIGE Ingerborgsstua!

Hulda leker seg med lekre farger som passer til sommerhusstilen!
Hun gir ideer og insprasjon til langt uti i fingerspissene!

Her får vi se de vakreste stemningsbilder man kan drømme om!

Ta en titt innom koselige Hulda og få inspirasjon til våren!

Enjoy!




Er den koseligste damen.. hun skriver om herlige stunder, og hennes kreativepåfunn!
Her er det masse glede og inspirasjon og hente!

Nydelige bilder som gjør at man  får lyst til å sette i gang med noe selv også!

Edda er gjennbruksdronning nr. 1.. Hun har så mange lekre skatter..!!!
Gå inne her, og bli inspirert over alt denne damen får til!

Av og til blir jeg målløs! :)




Hanne har en vakker blogg, med mange nydelige bilder og tekst!

I Hanne`s dagbok finner du masse NOSTALGI!
Hanne er en mester på å sette sammen vakre stilleben.. NYTT og GAMMELT!

Hanne deler masser av vakre bilder, som er til stor inspirasjon og glede!

Hanne er som oss interiørdamer flest... har mange prosjekter...
Prosjekter som er så herlige å få ta del i!!
Mange gode ideer her inne altså!

Ta en titt.. men sett av GOD tid.. her er det massevis av snadder!



TUSEN TAKK,  Kjære ASTRID for å få være en av dine favoritter.. Det setter jeg stor pris på!

Og TUSEN TAKK, til 3 av mine favoritter for all inspirasjon og glede som dere deler med oss!!

Husk å sjekk ut min Give away litt lenger ned på siden!
Her feirest besøkstallene! :)

I kveld skal jeg kose meg i min ny malte stue,( som ikke er ferdig stasjet.. vanskelig å bestemme seg..)  slappe av i sofakroken, tenne lys og se tv.. for ute er det ruskevær..( Må ut å sjekke svalgangen tror jeg) ;)


GLAD klem fra:

Photobucket

14 kommentarer:

  1. Hej,
    Hvor er jeg glad for at jeg kom forbi din blog, for sikke en skøb blog du har. :-) Her kommer jeg helt sikkert snart tilbage og håber det er i orden at jeg tager dit link med. :-)
    Kram Birgitte

    SvarSlett
  2. Gratulerer med award, vel fortjent!
    Det er tre fine blogger du har valgt ut, og enig at man trenger god tid inne hos dem,
    men det gjør jeg også hos deg. :)
    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  3. OISANN! Ble jo helt satt ut av alt det fine du skrev om bloggen min. Hjertelig takk! :)) Så koselig! :) Du skal vite det at bloggen din er en av mine absolutte favoritter! :)

    SvarSlett
  4. Glemte jo rent å si at jeg likte bildene dine så godt! Flott det kjøkkenbordet ditt. Virkelig nydelig. :) Liker den slitte overflaten.:)

    SvarSlett
  5. Gratulerer den er deg vell unt!Nydelige bilder hos deg..Ha en flott kveld:)

    SvarSlett
  6. Hei,
    Første gang jeg er innom deg, nydelig blogg har du så gleder meg til å følge deg;)

    SvarSlett
  7. Heisann:)
    Tuuuusen takk for slike goe ord fra deg...det var kjempehyggelig og lese...
    Nå sitter jeg her og kommer ikke i gang med de 14 halvferdige prosjektene mine:)Og ikke minst påskeggene jeg har i hodet:)Er så ryddig i stua,så jeg gruer til og begynne og rote rundt igjen:)
    Kjempefine bilder fra hjemme hos deg....
    klemklem til deg på en mandagskveld..

    SvarSlett
  8. Gratulerer med award, og fine favoritter du har! :-)

    Ha en fin kveld videre.
    Klem Jenny

    SvarSlett
  9. Ååååå snille,gode deg!!!Så utrolig mye fint du skriver om bloggen min...jeg blir jo helt blyg her jeg sitter;)
    Ekstra stas å få slik oppmerksomhet av dem man selv beundrer....tuuusen takk!
    Nydelige bilder du viser som alltid!

    Stooor klem!

    SvarSlett
  10. Hei skjønne du, og gratulerer så masse med en veldig velfortjent award!!! De nydeligste bloggene du gir den videre til også - de er sammen med din blogg, alle blant mine topp-favoritter!!!

    Nydelige bilder - som alltid - her hos deg!!!

    Nyt uken videre!

    Goklem fra Hildegunn

    SvarSlett
  11. Gratulerer så masse med velfortjent award!
    Du har et nydelig hjem og en herlig blogg;)
    Dine favoritter er og kjempeflotte blogger som absolutt fortjener litt omtale ♥

    Ha en fin tirsdag!

    KLem Line

    SvarSlett
  12. Nydelig blogg, med kjempefine bilder! Vel fortjent!

    SvarSlett
  13. Hei Solveig
    Gratulerer med velfortjent award :) og flotte blogger du gir dem videre til, noen av mine favoritter også :) Flotte bilder av et vakkert hjem ღ elsker det gamle trillebordet ditt, så sjarmerende og fint… Ønsker deg en fortsatt fin dag, og kveld – kos deg masse… Stor klem fra Mette

    SvarSlett
  14. Du har valgt ut tre fantastiske blogger, SÅ enig!! Alle inspirerer meg masse og det gjør du også!
    klem♥

    SvarSlett

Blir så glad for at DU skriver noen ord til meg, setter stor pris på det!! :)